otrdiena, 2012. gada 2. oktobris

Vizitācija un anskūlings

Diena pagāja Bāriņtiesas zīmē, kamēr sagaidījām, kamēr visu izrunājām, izstāstījām, uz jautājumiem atbildējām... Puišiem šodien tātad anskūlings :D Viņi pēc brokastīm ienira savā istabā un iznira uz pusdienām. Abi atskaitījās, ka esot lasījuši grāmatas, abi arī bija uzrakstījuši domrakstu par pēdējo izlasīto grāmatu savās ārpus klases lasīšanas burtnīcās. Jocīgi jau skan tas nosaukums, bet tā viņi pieraduši un abi uzstāja, ka tādai burtnīcai nepieciešams tieši tāds nosaukums. Lai jau! Mani tas saturs vairāk interesē...
Pēc pusdienām abi aizgāja uz bibliotēku iemainīt jaunas grāmatas pret jau izlasītajām. Tad Dadis aizbrauca uz Ogri - viņam šodien vijole, klavieres un solfedžo. Emīls mājās patrinkšķināja savas 20min.
Bet mēs ar lielo Susu otro dienas pusi vāļājāmies pa gultu, skatījāmies filmas  un relaksējāmies. :) Nekāda romantika gan tā nebija, jo pa vidu ņurcījās vēl trīs skuķēni, bet tāpat bija labi. Vismaz es jutos nopelnījusi atelpu. Lai jau pagaida otrais stāvs ar savām pa pusei nokrāsotajām sienām. :D

Ak jā, vēl bija nopietnas pārrunas ar lielo skolnieku. Un man vēl arvien ir nedaudz žēl, ka nepierunāju viņu arī mājās skoloties. Atzīmes viņam kriminālas, ar zināšanām ir vēl trakāk - nu kā lai tagad, pēdējā gadā, saglābj krievu val., angļu val., fiziku, ķīmiju, arī matemātiku. Es jau esmu gatava ar viņu pasēdēt, iziet cauri tam, ko nesaprot, bet tur pretī man sēž pubertāte ar savu "tu tak nekā nezini, nesaproti, ko tu man vsp vari iemācīt?". Nedaudz jau aplauzās, kad ķīmiju padzenāju, laikam saprata džeks, ka ne par velti mammai dabaszinību maģistra papīrītis iedots, kautko tomēr zina tā māte, kaut arī antīka un no pagājušā gadsimta utt. utt. Eh jaunības maksimālisms :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru