trešdiena, 2012. gada 3. oktobris

Emīls vs Matemātika

Šorīt iedevu Emīlam izpildīt skolotājas uzdoto pārbaudes darbu iekš uzdevumi.lv. Neskatoties uz Emīla "es jau visu zinu, man viss sanāk" , tomēr piespiedu pirms darba rakstīšanas iziet cauri atkārtojumam, kaut vai tamdēļ, ka mēs jau sen esam tālāk tēmā. Rezultātā, darbs tika izpildīts 10 minūtēs un ir katastrofāli daudz kļūdu. Puika raud, es ar esmu dusmīga. Es tak zinu, cik daudz tas puika ņemas, risina, trenējas. Labi, viņa pašapziņai šitāds sitiens zem jostasvietas par sliktu gan laikam nenāktu - pārāk jau pavirši un pašpārliecināti viņš piegāja šim kontroldarbam. Dāvis jau fonā burkšķ, par ko mēs satraucoties - 7 tak esot laba atzīme. Bet priekš Emīla matemātikā tāda atzīme un tādas kļūdas ir katastrofa. Puisim, kurš starpnovadu matemātikas olimpiādē ieguva pirmo vietu, kurš centralizēto ieskaiti matemātikā nolika uz 10, un kura atzīmes parasti svārstās starp 9 un 10, šādi rezultāti ir neadekvāti. Un viss galvenokārt dēļ paviršības. Bet nu negribējās man sēdēt blakus un bakstīt viņu, lai pārlasa vēlreiz, lai padomā vēl. Ļāvu šo darbu pildīt pilnīgi vienam, lai godīgi redzētu, kas tur sanāks, bez špikošanas no grāmatas, bez visādiem " mammu, kā tev šķiet?". Tāds lūk rezultāts...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru