Emīls - krievu valodā lasīja, tulkoja, rakstīja jaunos vārdiņus un trenējās rakstītos burtus. Latviešu valodā jaunā viela - teikuma pazīmes, intonācija un pieturzīmes teikuma beigās, uzrunas atdalīšana runājot un rakstot. Daudzas lietas jau bija zināmas. Emīls izlasīja un atstāstīja man teoriju, pēc tam pāris uzdevumus izrunājām mutiski, dažus uzrakstīja. Angļu valodā - vārdiņi, centās veidot teikumus gan ar there is/there are, gan arī vienkāršus teikumiņus, izmantojot attēlu (my kitchen). Atgādināju un atprasīju arī visu iepriekšējo tēmu vārdiņus.
Dāvis - dabaszinībās pildīja darba lapas par gaismu, Sauli, kā arī veica pētījumu "Vai visiem materiāliem gaisma plūst cauri vienādi?". Angļu valoda notika kopā ar Emīlu, darīja to pašu ko brālis. Krievu valodā arī lasīja, tulkoja, rakstīja ar rakstītajiem burtiem. Literatūrā lasīja par latviešu folkloru, Kr.Baronu, kā arī latviešu tautas pasaku "Galdiņ klājies". Pasaku atstāstīja, pastāstīja, kādu brīnumdāvanu pats izvēlētos, arī mīklas kopā ar brāli arbi minēja. Teikšu godīgi - nemaz tik viegli atminēt tās latviešu tautas mīklas nav. Un arī atminējumi reizēm katram savi sanāk. Piemēram, šīs mīklas atminējums mums palika īsta mīkla :D Katram bija sava versija. Koks, uz tā koka lini, uz tiem liniem māli, uz tiem māliem mieži un vidū cūciņa. Kas tas ir??
Mācību procesu rūpīgi uzraudzīja Ancīte :)
Pēc pusdienām abi noskatījās BBC filmu krievu val. "cīņa par dzīvību" 2.sērija, bērnība. Pārrunāja uzzināto par astmu, ar interesi vēroja, kas notiek bronhos astmas lēkmes laikā. Ieinteresējās par bronhu, plaušu uzbūvi - paskaidroju sīkāk, kas tad notiek plaušās ar skābekli, kāpēc bez plaušām nu nekādi nevar. Zēni prātoja, vai ir kāds orgāns, bez kura varētu dzīvot.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru