svētdiena, 2013. gada 13. oktobris

Daži mirkļi no vasaras

Dzīve man šobrīd skrien ātrāk, nekā es spēju tikt līdzi. Laikam tāpēc šodien mēs gandrīz visi apslimuši - vismaz ir iespēja apstāties.

Dažas bildes no skaistās vasaras. Rudens sākumā mūsu saimei nācās apmest kūleni - tāpēc arī mana atgriešanās blogā apstājās. Pāris vārdos sakot, negaidīti un neplānoti mūsu audžumīluļus atdeva atpakaļ bioloģiskajam tēvam. Protams, ļoti žēl. Lai nu viņiem visiem veiktos un izdotos - tad jau tas būtu lieliski - tēvs tomēr. Bail jau par to nelāgāko scenāriju, ka pēc laika bērniem nāksies vilties pieaugušo pasaulē atkal. Tā jau viņiem ticība un uzticības 'lielajiem' stipri traumēta, bet bērnu dēļ, es lūgšu TTA un cerēšu ļoti, ka šoreiz viņiem kopā viss izdosies. Bet tātad - dažas bildītes vēl no skaistā kopābūšanas laika :)

pelde Daugavā katru pēcpusdienu, kad vien laika apstākļi atļāva :) starp citu, lielisks veids kā bērnus dabūt tīrus !

Jo lielāks/vecāks, jo aukstāks/slapjāks šķiet ūdens.

Mūsu mazais princis :) ir taču līdzīgs, vai ne?!

Man atveda krustmeitiņu paauklēt. Bet es jau pie tās auklēšanas netiku pielaista - sīva konkurence. :) Dzīva lelle patīk pat puišiem!


Dāvis Jāņos. Šogad bezgala skaistas bija arī rozes (fonā). :)

Pie Jāņu ugunskura. Ierasti mums tiek kurināts tikai 'mangalis', bet šogad ļoti sakārojās arī īstu ugunskuru. Un labi ka tā! Dziedājām ilgi, smējāmies un priecājāmies. Skaisti svētki sanāca. Bija arī daži 'kritušie' turpat zālītē, tos tētis gādīgi līdz gultiņai aiznesa.

Dzīvs pierādījums tam, ka mūsmājās bērni aug kokos.


Vecākais un jaunākais bērniņš.

Un koki mums ir ražīgi. ;)


Kokos mums aug arī skaistas puķītes. :)

P.S. Blogs nez kāpēc sagāza dažas bildes uz sāniem - vakars vēls, galva sāp - nāksies atstāt kā ir. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru